ceturtdiena, 2011. gada 16. jūnijs

Gribu daudz Tev teikt, Bet nevar vārdus sameklēt. Es gribu par daudz, Es gribu Tava būt Ne rīt, ne parīt, Bet tūlīt. Vienkārši atplēst rokas, Un Tevi maigi apskaut. Gribu lūpas Tavas just, Just kā sirds Tava pukst. Gribu, lai Tu dzirdi, Ko mana sirds Tavai čukst. Gribu tevi pie sevis piespiest, Tevi skūpstīt un nemulst, Neklausīt, ko saka citi. Galvenais, lai mums būtu labi, Būtu labi vakari un rīti. Gribu tikai Tev piederēt, Gribu būt mīlēta, Un gribu arī mīlēt. Nepieļaušu, lai ar mani spēlē, Un pati negrasos spēlēt. Gribu vēsos vakaros, Pie kamīna Tevi sildīt. Gribu skaistas vietas Tev rādīt, Ar Tevi prieku dalīt, Un bēdas prom no Tevis dzīt. Gribu Tevi izprast, Un vēlos, lai saproti mani. Es netaisos Tevi pamest, Ne tagad un nekad. Gribu pa mīlas taku, Uz priekšu Tevi vest. Gribu rūpēties par Tevi, Un, lai rūpētos par mani. Vai par daudz es prasu? Tikai vienu: Mīlestību Tavu!
Gribu Tavās lūpās redzēt smaidu, Un acīs prieku, Nevis problēmas un kaudzi bēdu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru